Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2017

Εισαγωγή | Χαιρετισμός



Καλωσόρισες στο προσωπικό μου blog.
  Σε αυτό τον χώρο, θα δημοσιεύω απόψεις και κάποια συμπεράσματα που έχουν προκύψει μετά από πολλά χρόνια έρευνας, μελέτης και εμπειρίας μου, για θέματα κυρίως εσωτερικού προσανατολισμού.
  Οι απόψεις αυτές δεν αποτελούν βεβαιότητα κανενός είδους, δεν έχουν σκοπό να προσηλυτίσουν σε κάποιο νοητικό πλαίσιο ή σε κάποια αφηρημένη πίστη και φυσικά δεν αποτελούν μανιφέστο, δοξασία, δόγμα ή οποιονδήποτε -ισμό. Όλα είναι ρευστά και υπό εξέταση, όλα μπορούν ν`αποδειχθούν ανεπαρκή ή απλώς να χρειάζονται βελτιώσεις, διορθώσεις και επαναπροσδιορισμούς κατά καιρούς.
  Σκοπός μου είναι να μοιραστώ ό,τι έχω κατανοήσει, καθώς ξεκίνησα σε μικρή ηλικία την αναζήτηση απαντήσεων σε υπαρξιακά ερωτήματα που προέκυψαν λόγω υπερβατικών εμπειριών που βίωσα, για τις οποίες κανένας δεν μπορούσε να μου προσφέρει μια εξήγηση, τέτοια που να αντηχεί μέσα μου αρμονικά και να συντονίζεται με ό,τι είχα βιώσει.  Δεν θεωρώ τον εαυτό μου αυθεντία, όσο καλά εμπεριστατωμένες κι αν είναι οι αντιλήψεις μου, καθώς γνωρίζω ότι προσεγγίζω αχαρτογράφητα μονοπάτια αυτεπίγνωσης για τα οποία η Ανθρωπότητα στο σύνολό της μόλις που αποκτάει ένα κοινό λεξιλόγιο. Πιστεύω ακράδαντα πως όλοι είμαστε ταυτόχρονα διδάσκαλοι και μαθητές, φτάνει ν`αποφεύγουμε τις απολυτότητες, την πνευματική ακαμψία και την έπαρση που η λανθασμένη χρήση της Δύναμης ενδέχεται να επιφέρει.
  Στις αναρτήσεις μου, όπως πιστεύω θα γίνει  κατανοητό, συνθέτω τις γνώσεις που απόκτησα στην πορεία καθώς διαπίστωσα ότι καμία σχολή σκέψης δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια (αν υποθέσουμε έστω ότι υπάρχει κάτι τέτοιο), όσο κι αν προσπαθεί να πείσει γι`αυτό. Η σύνθεση αυτή μπορεί να μοιάζει συχνά δυσνόητη, αλλά πιστεύω ότι όσο κι αν το μυαλό δυσκολεύεται να παρακολουθήσει εννοιολογικά αυτό για το οποίο δεν έχει ήδη ενημερωθεί, η Καρδιά είναι πάντα σε θέση να νιώσει την αλήθεια που κρύβεται πίσω από τις λέξεις που χρησιμοποιούνται για να εκφράσουν νοήματα κάθε άλλο παρά συνηθισμένα. 
  Προτείνω ν`αφήσεις την Καρδιά σου ελεύθερη ν`αφουγκραστεί και να νιώσει, χωρίς να λογοκρίνεις και να φιλτράρεις, χωρίς καταστολή και το κυριώτερο, με το μυαλό ανοιχτό ώστε να δεχτεί τον εμπλουτισμό από έννοιες και ιδέες ικανές ν`απελευθερώσουν από το μεγαλύτερο εμπόδιο της βαθύτερης κατανόησης, τον φόβο για το άγνωστο. 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.


2 σχόλια:

  1. Γλώσσα της αλήθειας αναγνωρίζεται και αυτό είναι αρκετό!!! Μεγάλη προσφορά! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή