Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017

Εκεί πηγαίνω ...


Icon 01

Έχω στις φλέβες μου τον ήλιο που βρυχάται
έχω την πύρινη ρομφαία στην ψυχή μου
έχω της λάβας την οργή και την ελπίδα
έχω μέσα μου ουρανό και μέλλοντος εικόνες
έχω τα λουλούδια, έχω τα βουνά
έχω τη γόνιμη βροχή να πέφτει στα όνειρά μου
έχω και μια έρημο για να προσευχηθώ
έχω θέληση να χτίσω δικαιοσύνης ατραπό

Έχω τη γλώσσα που τα σύμβολα ερμηνεύει
έχω προσκεφάλι μου του σύμπαντος το χάδι
έχω τους ανέμους να εξαπλώνουν τη φωτιά μου
έχω έρθει, έχω φύγει αμέτρητες φορές
έχω πετάξει από πάνω μου τη μάσκα χρυσοθήρα
έχω γεμάτη αγκαλιά από χαρές και θλίψεις
έχω τον πόλεμο, έχω την ειρήνη
έχω ραντεβού με την εποχή του θερισμού

Δεν συγκινήθηκα ποτέ από του εφήμερου την αίγλη
δεν έχω τίποτα στον κόσμο των ανθρώπων
έχω εξαγνιστεί μέσα στη συντριβή μου
έχω κερδίσει τη γαλήνη της καρδιάς που δεν ζητάει

Εκεί πηγαίνω
εκεί που όλα ξεκινούν και τελειώνουν μαζί
σαν μια ανάσα

Και τώρα ξέρω
για όλα όσα δόθηκαν κι εκείνα που δεν δόθηκαν ποτέ
είμαι ευγνώμων


- 30 | 10 | 2011 -

[ από το άλμπουμ: Icon | 2013 ] 




[ artist: Jamel Akib ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου